Thënie për të keqen - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Saturday, January 14, 2017

Thënie për të keqen


Nuk mungon kurrë mundësia tek ai atë që dëshiron të bëjë të keqen.

Të gjithë duan të mirën tënde, mjafton të mos jetë më e mirë se tyre.

Dituria dhe zgjuarsia ekzistojnë për të dalluar dikush rrugën e mirë nga e keqja.


Asnjë njeri nuk zgjedh të keqen për shkak se ajo është e keqe. E ngatërron me lumturinë, në kërkim të së mirës.


Frika nga e keqja është një motiv shumë më i fuqishëm për veprimet e njeriut nga pikëpamja e së mirës.


Është më mirë të jesh i mirë se sa i keq, por për të arritur këtë kostoja është e madhe.


E mira është më interesante se e keqja, sepse ajo është më e vështirë.


Asnjë veprim nuk është në vetvete i mirë apo i keq. Vetëm pozicioni i saj në rendin e gjërave e bën të mirë apo të keq.


Kur bëjmë gabime, ne e quajmë "e keqja". Kur Perëndia bën gabime, ne e quajmë 'Nature'.


E mirë mund të ekzistojë pa të keqen, por e keqja nuk mund të ekzistojë pa të mirën.


Gjysma e së keqes që bëhet në botë, bëhet nga njerëz që duan të ndjehen të famshëm. Nuk kanë si qëllim të bëjnë keq. Por e keqja nuk u intereson.


Për gruan unë jam një e keqe e domosdoshme dhe gruaja për mua është një e mirë padobishme.


Ekziston aq shumë e ''mirë'' në më të këqij se ne dhe aq shumë e ''keqe'' në më të mirë se ne, kështu që nuk ka kuptim për asnjë prej nesh të flasë keq për të tjerët.


Mos u bëj të tjerëve të keqen që nuk do të doje të ta bëjnë ty, as të mirën që e dini se nuk do të bëjnë për ty.


E drejta është e drejtë, edhe nëse të gjithë janë kundër saj, dhe e gabuara është e gabuar, edhe nëse të gjithë janë në favor të saj.


Fytyra e së keqes është gjithmonë fytyra e domosdoshmëris absolute.


Asgjë më e keqe nuk mund t'i ndodhë dikujt sesa të kuptohet plotësisht.

Çdo formë e varësisë është e keqe, qoftë drogë, alkool, morfinë apo ideologji.

Një buzëqeshje e ngrohtë është gjuha ndërkombëtare e mirësisë.

Nëse "pse mos ta bëj" është pak më mirë se "pse ta bëj" - mos e bëni.

Kush dëshiron të ruhet nga një e keqe, e di mirë se çfarë kërkon: kush lakmon diçka më shumë se ajo çka zotëron, i janë errur sytë.

Më e mira është armike e së mirës.

Shumë fatkeqësi kanë ardhur në botë përmes keqkuptimeve dhe gjërave që nuk janë thënë.

Midis dy të këqijave, unë gjithmonë zgjedh atë që nuk e kam provuar.

Në keqardhje të thellë nuk ka vend për emocione. 

Një nga mënyrat më efektive të joshjes që disponon e keqja, është sfida në betejë. Është si lufta me gratë, që mbaron në shtrat. 

Mos lejoni që e keqja t'ju bëjë të besoni se mund ta mbani sekret. 

Nuk ka asgjë më të mirë se të dëgjosh fshehurazi për të kuptuar se bota jashtë kokës tënde është e ndryshme nga bota në kokën tuaj.

Të bësh atë që mendon se është e drejtë, edhe nëse e dini se do t'ju kritikojnë.
Bota është e keqe, kritike e çdo gjëje të mirë.

Çdo e keqe kujtohet, çdo e mirë harrohet.

Mirësia në marrëdhëniet e njerëzve është bukuria kryesore e jetës.

Bëhemi pak më të mirë çdo herë që nuk përfitojmë nga dobësia e dikujt tjetër.

"Nuk është e nevojshme të besosh në një forcë mbinatyrore të së keqes, vetë njerëzit janë mjaft të aftë për çdo të keqe".

"Vija që ndan të mirën nga e keqja kalon përmes zemrës së çdo qenieje njerëzore".

Kudo ku virtyti nuk vlerësohet, atje e keqja flet lirshëm.

Asnjëherë mos dëgjoni ata që flasin keq për të tjerët dhe thonë fjalë të mira për ju.

Ndonjëherë duke u bërë mirë të tjerëve, i bejmë keq vetes tonë.

Mendon drejt ai që nuk i vjen keq për ato që nuk ka, por që gëzohet për ato që ka.

"Fjalët janë burim i keqkuptimeve."

Gjëja më e keqe me fanatikët është sinqeriteti.

Provoni shërbëtorin në shumë punë, të afërmin në vështirësi, shokun në fatkeqësi dhe gruan në mjerim.

Sa e bukur është kombinimi i mirësisë dhe inteligjencës! 

Nëse shoqërohesh me të këqij, do të bëhesh i keq.

Mos u përpiq të shërosh të keqen me të keqe.

Mos gjyko shpesh, sepse, të gjithë jemi të këqij në historinë e dikujt.

Mendimet negative nuk çojnë kurrë në veprime pozitive.

Është mirë që të keni aftësi, por çelësi është që të keni aftësinë për të zbuluar aftësitë e të tjerëve. 

Kur dua bëhem engjëll, dhe kur dua bëhem prap djalli.


Çdo dragua lind dhe një Saint George i cili vret dragoin.

Njeriu nuk është i kënaqur me të mirën, ai kërkon më të mirën, kështu që gjen të keqen, dhe e pranon atë sepse i trembet më së keqes.

Lavdërojeni të mirin, në mënyrë që indiferenti të shqetësohet, i ligu të turpërohet dhe pastaj do të shihni se çfarë rezultatesh mund të sjellë kjo taktikë.

Më mirë i lirë "i keq" sesa i detyrueshëm "i mirë".

Në botën e brendshme të njeriut, mirësia është dielli.

Është mençuri superiore të jesh në gjendje të dallosh të mirën nga e keqja.

Çdo gjë e mirë vjen nga e keqja.

I drejtë nuk është ai që nuk bën padrejtësi, por ai që mund të bëjë keq dhe nuk dëshiron!

Ju duhet ta krijoni vetë gjendjen tuaj të mirë, e keqja do të sigurohet nga të tjerët.

Një e keqe gjithmonë bazohet në të keqen tjetër.

E keqja që bëjnë njerëzit, jeton pas tyre. E mira shpesh varroset me ta.

"Mirësia gjithmonë lind vetëm mirësi"

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages