Thënie për ligjet - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Monday, January 16, 2017

Thënie për ligjet


Nuk mund të jetë diçka domosdoshmërisht e drejtë sepse është ligjshme. Duhet të jetë e ligjshme, në qoftë se ajo është e drejtë.

Të gjitha ligjet janë bërë nga burrat dhe të vjetër. Të rinjtë dhe gratë duan përjashtime. Të vjetrit, rregulla.


Kur padrejtësia shëndërrohet në ligj, rezistenca bëhet detyrë.

Sa më shumë i korruptuar shteti, aq më shumë ligje ka.


Ligjet shtypin të varfrit, dhe të pasurit sundojnë ligjet.

Shfajësimi i një personi fajtor është gabim i drejtësisë. Dënimi i një të pafajshmi, është krim.


Drejtësia është e verbër, por gjyqtarët shohin. Drejtësia është e verbër që të mos shohë gjyqtarët apo gjyqtarët e kanë verbuar drejtësinë që të mos i shohin ata?

Të gjitha ligjet janë bërë nga burrat dhe pleqtë. Të rinjtë dhe gratë duan përjashtime. Burrat dhe pleqtë, rregullat.


Me pak fjalë, nuk janë ligjet që ndryshojnë botën, është bota e ndryshuar që ndryshon ligjet.

Është e vërtetë se ligji nuk mund të detyrojë një njeri që të më dojë, por ajo mund të parandaluar atë për linç, dhe kjo është mjaft e rëndësishme.


Shmangni sa më shumë se çdo gjë, gjygjet: ndikojnë në ndërgjegjen tuaj, dëmtojnë shëndetin tuaj dhe shkatërrojnë pronën tuaj.


E keqja kur jeni të paligjshëm, është se nuk keni mbrojtjen e ligjit.


Kur ligji dhe morali përplasen me njëri-tjetrin, qytetari ka zgjedhjen të humbi perceptimin e moralit apo të humbi respektin e tij për ligjet.


Qëllimi i ligjit nuk është të shfuqizojë apo të frenojë, por për të ruajtur dhe zgjeruar lirinë.

Unë nuk dua që një avokat të më mbrojë, unë dua që Ligji të më mbrojë.

Forma më e papranueshme e tiranisë është të kesh një ligj të përbashkët si për shqiponjën ashtu edhe për bretkosën.

Kini frikë nga arma edhe kur nuk ka plumba. Kini frikë nga ligji edhe kur nuk jeni fajtor.

Kush ka para ka edhe gjykata.

Gjykata: një biznes ku fitimet vijnë vetëm kur padrejtësia paguan shtrenjtë për shkeljen e ligjit dhe kur gënjeshtra kapërcen të vërtetën.

Vuani nga padrejtësia e të tjerëve? Ngushëlloni veten. Mjerimi i vërtetë është kur bëni padrejtësi ndaj të tjerëve.

Kush nuk bën padrejtësi nuk ka nevojë për asnjë ligj.

Shumë njerëz ndërsa flasin me drejtësi, bëjnë padrejtësi. Por askush nga ata që bëjnë drejtësi nuk mund të jetë i padrejtë.

Është shumë e rëndësishme që të plotësojmë Ligjet e Zotit brenda vetes sesa të pretendojmë se i ndjekim ...

Ligjet e padobishme dobësojnë ligjet e dobishme.

"Evolucioni" është ligji i jetës, "numri" është ligji i Universit, "uniteti" është ligji i Zotit.

© copyright https://shprehje-filozofik.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages