Thënie për kureshtjen - SHPREHJE FILOZOFIKE

SHPREHJE FILOZOFIKE

Mirë se vini në faqen tonë. Këtu ju mund të lexoni mijëra thënie nga çdo aspekt i jetës.

Breaking

Post Top Ad

Reklamohu

Thursday, January 19, 2017

Thënie për kureshtjen


Nuk kam kualifikime të veçanta. Thjesht jam kureshtar pasionant.

Kënaqësia e kuriozitetit tonë është një nga burimet më të mëdha të kënaqësisë në jetë.

Dashuria është tre të katërtat kuriozitet.

Shërimi për mërzinë është kureshtja. Nuk ka shërim për kureshtjen.

Dashuria e parë: marrëzi e vogël dhe shumë kureshtje.

Kur jeni kurioz, gjeni shumë gjëra interesante për të bërë.

Njerëzit me fantazi janë zakonisht kurioz.

Kurioziteti është fitili në qiriun e të mësuarit.

Kënaqësia e kureshtjes tonë, është një nga burimet më të mëdha të lumturisë në jetë.

Misterioziteti shkakton kureshtje dhe kurioziteti është baza e dëshirës së njeriut për të kuptuar.

Nuk ka asgjë që të ndihmon më shumë që të kuptosh bindjet e tua, se sa të përpiqesh për t'i shpjeguar një fëmijë kurioz.

Kurioziteti ka lindur nga xhelozia.

Njerëzit me imagjinatë të gjallë janë zakonisht kureshtarë.

Ajo që zemëron fqinjët, ngjall kureshtjen e fëmijëve të tyre.

No comments:

Post a Comment

Post Bottom Ad

REKLAMOHU

Pages